Myvi Terbang??

Dapat bayangkan tak macamana kereta Perodua Myvi ni terbang. Lepas tu landing baik punya atas van tu sampai kemek2 la..

Kereta Myvi kan terkenal dengan kelajuan bila di atas jalan raya.. Tambah-tambah kalaudi lebuh raya. Kadang2 geram je bila pemandu kereta Myvi dengan lajunya potong kereta den.. (tak semua pemandu Myvi la,sesetengah saja)

Ohhh..Tak pasal-pasal tuan punya van kerugian akibat kerosakan yang dialami. Yang alami kemalangan ni mesti trauma kan…

Sumber

Comments

  1. says

    Laju + terlanggar timbunan apebenda tah.timbunan pasir ke ape,macam tu la lebih kurang.Tu yang boleh terbang tu.kalau datang sawan den,laju jugak den tekan myvi den,hehe!Apepun,hati2.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge