Sinopsis Drama Karma dalam Slot Ratu TV9

KARMA TV9

Assalamualaikum... Petang-petang ni layan drama baru Karma kat tonton.com.my yang menggantikan drama Tihany sambil makan roti telur. Nak keluar rumah hujan, so layan cerita online saja.. Nak tengok malam tadi, siaran TV9 tak dapat... Dapat tengok online pun jadi la.. SINOPSIS KARMA Pertemuan singkat antara Karmila 23 tahun seorang … [Read more...]

SINOPSIS DRAMA TIHANY

tihany

Assalamualaikum.. Baru je habis tengok drama Tihany kat tonton.com.my .. Layan jugak la.. Baru 2 episod.. Episod akan datang tengok kat tonton.com.my jugak kot. Sekarang ni, tv kat rumah dah jadi macam perhiasan sebab jarang buka. Nak tengok cerita apa pun tengok kat laptop je.. :) . Bukan apa, bila tengok online ni boleh buat macam-macam.  Jom … [Read more...]